Správa dle počtu serverů a uživatelů

určeno pro klienty s vlastním serverem
čas reakce je garantován do 30 minut od nahlášení požadavku (mail, telefon, helpdesk) do započetí řešení problému, platí v pracovní dny od 8:00 do 17:00
servisní výjezdy k pracem v rámci balíčku jsou zdarma, výjezdy k pracem nezahrnutým v balíčku jsou zpoplatněny zvlášť

 

Balíčky pro klienty s vlastním serverem obsahují:

  • Správa uživatelů - počet uživatelů v balíčku se vždy odvozuje od aktuálního měsíčního stavu
  • Správa serveru pro virtualizaci - pokladový server pro virtualizaci (Hyper-V, VMware), server neplní žádnou jinou roli
  • Správa serveru - server poskytující síťové/aplikační služby
  • Správa NAS - správa síťového úložiště

Specifikace služeb

Správa uživatelů
  • Podpora uživatele
  • Vzdálené řešení uživatelských potíží při práci s PC
Správa serveru pro virtualizaci
  • Dohled služeb potřebných k běhu virtualizačního řešení
  • Kontrola volného místa na discích
  • Návrh a dohled zálohování
Správa serverů
  • Týdenní reporty o provedených činnostech 
  • Dohled nad kritickými službami serveru 
  • Kontrola volného místa na discích 
  • Návrh a dohled zálohování 
  • Správa uživatelů (přidávání, odebírání, správa oprávnění)
  • Správa sdílených dat 
  • Správa aplikací
Správa NAS (diskové síťové úložiště)
  • Správa uživatelů a oprávnění ke sdíleným datům
  • Aktualizace systému
  • Návrh a dohled zálohování

Kontaktujte nás

+420 549 275 074